Anasayfa Etiket Arşivi yağ yakımı

Etiket Arşivi yağ yakımı

Sağlıklı Kalbin 7 Alışkanlığı

Tüm dünyada kalp rahatsızlıkları ve felç, ölüm sebepleri arasında başı çekiyor. Bu kötü haberin yanı sıra neyse ki bir de iyi haber var. ABD’nin saygın gazetelerinden New York Times verilerine göre,  kardiyovasküler hastalıkların yüzde 80’i önlenebilir vakalar. Yani hayat tarzınızda yapacağınız basit, kolay ve keyifli değişimlerle bu riski düşürmek sizin elinizde.  Kalp hastalıklarının feci sonuçlarını düşünerek moralinizi bozmanıza gerek yok. Kalp …

Bölgesel Yağlardan Kurtul!

Doğru bir diyet ve düzenli yürüyüşle bölgesel yağlarınızdan kurtulup, ince bir bedene kavuşmanız hiç zor değil. Üstelik yürüyüş sayesinde kemik erimesinden depresyona kadar birçok hastalıktan korunabilirsiniz. İşte yürüyüş hakkında bilmeniz gereken her şey… Egzersiz; kardiyovasküler dolaşımın iyi çalışmasını sağlayarak oksijen ve besin öğelerinin tüm dokulara ulaşmasını kolaylaştırır. Bu durum metabolizmanın hızlanmasını sağlar, gün içinde enerjik olmamıza yardımcı olur. Düzenli egzersiz …

Hazımsızlık!

Çoğumuz hazımsızlık sorunları yaşadığımız için yeme içmemize dikkat eder, bize neyin dokunacağını az çok biliriz. Biliriz ki birimize iyi gelen portakal ya da domates suyu, öbürünün midesini kaynatabilir, Ayşe Teyze’nin hazmımı kolaylaştırıyor diye bol bol yediği yoğurt, Fatma Teyze’de şiddetli gaz sancısı yapabilir. Sindirim sistemimizden gelen sinyalleri dikkatle izlemeli, bize nelerin iyi geldiğini ve hangi besinlerin hazımsızlıkla ilgili tatsız belirtilere …

Kilo Vermek İçin Yediklerinizi Değiştirin!

Bir türlü doymak bilmiyorsanız, ideal kilonuzun çok üstündeyseniz ve sürekli, tatlılarla, fast food ürünlerle kendinizi ödüllendiriyorsanız beslenme alışkanlıklarınızı değiştirmenizin zamanı geldi. Fazla kilolar, fiziksel olarak kendinizi rahatsız hissetmenize neden olurken aynı zamanda kalp, tansiyon ve şeker hastalığı gibi yaşamı kısıtlayan hastalıkların da habercisi. Beslenme uzmanı kontrolünde fazla kilolarınızdan kolayca kurtulabilirsiniz. Kilo verme sürecini hızlandıracak doğal besinlerle de sağlık çizginizi bozmanıza …

Çalışanlar İçin Beslenme Önerileri

Bu yazı bütün gün ofiste, masasının başında, bilgisayar karşısında saatlerini geçiren çalışanlar için. Küçük molalar dışında sürekli oturmak onların kaderi. Çoğu da bu iş serüveninden göbek ve kalça yağlanmaları, stres ve kaygıyla çıkıyorlar. Eklem ağrıları ve göz yorgunlukları da cabası. Fakat bu şekilde olmak zorunda değil. Oturarak çalışanlar eninde sonunda kilo alacaklarına inanırlar. Oysaki sağlıklı bir beslenme programı ve biraz dikkatle …

Sabah Sporunun Bilinmeyen Faydaları

Güneşin doğumuyla uyanmak, metabolizmanın düzene girmesi için güne başlamanın en uygun biçimidir. Yapılan araştırmalar, erken saatlerde ve hiçbir şey yemeden yapılan sporun yağ yakımını hızlandırdığı sonucunu ortaya koymuştur. Bunun sebebi basit bir vücut işleyişine dayanıyor. Vücut uyku halindeyken enerjiyi karbonhidratlardan alır ve sabah saatlerinde tükenen karbonhidrat, yerini enerji kaynağı olarak yağa bırakır. Bu durum da vücudun enerji kaynağı olarak karbonhidrat …

İnsülin Direnci Hızlı Acıkmaya Sebep oluyor!

İnsülin direnci son zamanlarda çok daha sık gündeme gelen sağlık problemlerinden… Özellikle kilo vermeye engel olması dikkat çekmesinin nedenlerinden biri. İşte 5 maddeyle insülin direnci hakkında bilmeniz gerekenler. İnsülin direnci nedir? İnsülin hücrelerde anahtar görevi gören bir hormondur. Hücre zarındaki reseptörlere bağlanarak hücrenin içine glukozun girmesini sağlar. Yemek yedikten sonra besinler sindirilip glukoza kadar parçalanır ve hücre içine insülin sayesinde girerler. …

Daha Hızlı Zayıflamanın Sırrı: Detoks Suları

Kilo vermek, ödem ve selülitlerden kurtulmak, tatlı yeme ve aşırı iştahı kesmek için detoks suyu mucizesi oldukça faydalıdır. Detoks suyu sayesinde vücudunuzda biriken toksinleri atabilir ve hızlı bir şekilde yağ yakabilirsiniz. Bu yazımızda sizin için detoks suları hakkında bilmeniz gerekenleri ve evinizde rahatlıkla hazırlayabileceğiniz detoks suları tarifleri derledik. Yağ yakıcı tarifler içinAdım Sayar Instagram sayfamızı takip etmeyi unutmayın 🙂 @adimsayarapp Detoks suyu …

Diyet Rehberi!

Sürekli diyet yapmalıyım düşüncesi, diyet yapmaktan daha zor. Çünkü içten içe sürekli diyet yapmış gibi yorgun ve hiç başaramamış gibi umutsuz olursunuz. Her şeyi doğru yapıyor olduğunuzu düşünüp neden kilo veremediğinizi anlayamıyor olabilirsiniz. Belki artık doğru bildiklerinizi irdelemenizin zamanı gelmiştir, belki de sizin doğrularınız gerçek doğrular değildir. Belki de zaten bu dikkat ettiğiniz şeyler sayesinde 20 kg daha az oluyorsunuz. …

Kalori Saymak Yanlış Bir Yöntem mi?

Kalori saymanın yanlış ve tehlikeli bir yöntem olduğu birçok çalışmada ortaya çıkmıştır. Önemli olan kaloriler değil, besin değerleri yani o kalorileri hangi besinlerden aldığınızdır. 100 kcal içeren bir süt ile 100 kcal içeren bir baklava aynı şey değildir. İkisi arasındaki en önemli fark sindirilmeleridir. Kalori sayarak zayıflamaya kalktığınızda tek yönlü beslenmeye başlarsınız, ki bu durumda da vücudunuza ihtiyacı olan besinleri vermemiş …

123...6Sayfa 1 - 6